Wednesday, May 11, 2016

Schwyz Ufenthalt

Hallo alli tsaeme,
es esch offiziell, ich chume id Schwyz. Vom 11. Juni bes am 4. Juli. Juhui.
Freue mich sehr.

Dann grad mal: Bitte melden mit Einkaufswuenschen. Sher beliebt sind Chico bags, (praktische wiederbrauchbare Einkaufstaschen), Dr Brommer Seife (super bio universelle Seife), einfach sagen. :-)


Ich hatte hier ein bitzli Probleme,... Jason mein Mitbewohner, und Mal guete Fruend,... irgendeinisch esch er eifache immer seltener hier gsi, und es paar ganz komischi Ussage, wie "Eusi Waege hend sech usenander glaebt, mer muend ned drueber rede...". Uf jede Fall esch er sett Februar nur oeppe 2 MAl churz hier gsi, hett den Mal eifach d' Mieti ned zahlt. Ich hand denn churzfristig muesse die ganz Mieti ufbringe, suesch waer ich au usegfloge. Di naechschte eineinhalb Monate einfach keine Miete bezahlt bis er raus war, nie Rechnungen bezahlt, einfach verschwunden, mich auf Facebook, Telefon blockiert.
Und denn esch er eifach ned cho zum uszuegle, sis Zueg hier gla,... Schlussendlich han ich das das muesse useruume. Naja, Mal luege, versueche es mit ere Aklage, im "Kleiner Anspruch" Do it yourself Gericht, ist ne rechte Stange Geld. Es ist fraglich ob ich das kann, ich habe keine Adresse und ich glaube die braucht es fuer die Anklage, er isch eifach verschwunde.
Naja, und ich muess im d'Gerichtsvorladig vo oepperem lo personlich uebergae, und wenn ich voll ned weiss, wo er esch?

Aber ich han jetzt en neui Metbwohneri, gmuetlich, und en Chatz wohnt au hier, de Babou. Neugierige Kerli, immer uf Abenteur. :-)
S'Wyy Projekt isch voll im laufe, ben im hochdampf am Flaesche parat mache, gli, chammer die 3 grosse 5 Gallone (20l) Ballon in Flaesche abfuelle. Jippie. 2 Mal en Rote, eine isch recht stark worde, 16.6%. Und en Ballon Rose.
Han im Moment au grad weder en Rote Holdere wii ueberta, mit trocknete und gfrorne Beeries. Und den au no mol en Rose, mit nur es bitzli mehufwand. HAn muesse warte bis d'Ballon laer send (de Wii esch oebe es halbs Jahr da drin, und fermentiert no e chli,). Ech han scho vier vo dene, und ich glaube meh wuesst i nuem wohi. Ich bruche eine zum umfuelle, rotieren, um de Wyy vor Hefe abzieh.
...
Und ich denk mit e chli Mehrufwand choennd ich au no Mol en wiise ufsetze, mit Holderebluete,... das esch aecht ned viel Ufwand. Aber spassig und fein. Mal luege, Ich wett de no fertig mache bevor ich chumme,

Mer gsed sech denn jo gli,
Rafi

No comments:

Post a Comment